Snart vår :)

Hej på er alla. Tiden går och den eländiga vintern börjar äntligen lida mot sitt slut. Vintern har varit ovanligt envis och lång. Isaac tycker säkert att det är kul med snön, men det gör inte jag. Jag skulle gärna göra som björnen och gå i ide när den kalla årstiden kommer. Nåväl, nu är det snart över och den lilla gula där uppe blir varmare och varmare.

Nu närmar det sig snabbt till utställning i Malmö. Vi har inte tränat ett dugg nu i vinter men i nästa vecka är det dags att plocka fram utställningskopplet och köttbullarna. På denna tävling är det dags för Isaacs första certpoäng, tycker jag. Kapaciteten finns utan tvekan hos Isaac. Frågan är om den finns hos mig?? Men jag skall göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker.

Nu kommer några bilder från i februari där Isaac är ute i snön.



Här är en fin profilbild när han är kommenderad att sitta. Inte särskillt kul tyckte Isaac som har en stark egen vilja.



Här spelas det fotboll. Snön är inget hinder för Isaac att utöva denna sport.



Nej nu har jag busat tillräckligt tyckte Isaac. Nu Husse är det dags att släppa in mig så jag kan få lite skönhetssömn.

Det var allt för denna gång. Vi ses snart igen. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback