Vintern har kommit!

Hej på er alla! Nu har vintern kommit. Inte för att jag är överförtjust, men Isaac tycker det är kul med lite snö på marken. Han busar så att snön yr där ute. Vad nytt kan man säga om den lilla vargen denna gången? Jag kan väl säga att hans "potträning" går framåt. De senaste 3-4 dagarna har han varken kissat eller bajsat inne. Han brukar gå till ytterdörren när det trycker på och oftast säger han till också. Han växer bra, men inte för mycket, utan allt harmoniserar med vart annat. Jag har tagit några bilder på honom som jag tänker delge er. Håll till godo!

image50

Här är han ute och busar i snön.

image51

Här håller han på att göra en snöboll.

image52

Nu håller snön på att ta slut men snöbollen är inte riktigt färdig, tycker Isaac.

image53

Jag kanske kan sopa fram lite mer snö till snöbollen med denna kvisten, eller hur husse?

image54

Efter busandet är det skönt att ta en tupplur!

Detta var allt för denna gången. Ha det bra alla så hörs vi snart igen.

Bosse

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej
Vad fin isaac är! Får man fråga vad du har för foder på honom?

Postat av: Bosse

Jag använder för tillfället Royal Canin Maxi Babydog. Men när säcken tar slut skall han börja äta Royal Canin German Shepherd 30 Junior. /Bosse

2008-04-02 @ 10:21:18
Postat av: Angelica

Hej Familjen Kroon!!
Isaac är en kopia av sin pappa!!
Otroligt men sant..:)
Underbart att se honom så väl omhändertagen av Er...
Ni är underbara valpköpare!
Vi ses på söndag!! Det ska bli kul att träffa Er!!!
kramar från angelica och flocken

2008-04-05 @ 08:15:52
URL: http://www.anglayzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback