Det är hundväder, men det tycker inte Isaac!

Hej på er alla! Nu var det ett tag sen jag skrev något på bloggen och visade bilder på Isaac. Men nu är det dags igen och jag kan väl börja med det pissiga vädret. Även Isaac tycker att regnandet är tråkigt. Det var med stor tvekan han följde med på en joggingtur i går eftermiddag. Vi var båda rejält blöta när vi kom hem igen. Det börjar faktiskt kännas lite höst i luften nu, även om temperaturen är behaglig fortfarande. En fördel med att det blir lite svalare ute är att jag och Isaac kan ut på lite fysträning. Det ville jag inte utsätta honom för när det var varmt.

Nu kommer några bilder på Isaac där han badar för första gången i havet.



Här har vi kommit i vattnet och det känns ganska bra, tycker Isaac.



Här har Isaac precis lekt ubåt och kommit upp ovanför vattenytan igen.



Här får han simma för första gången.

Det var allt för denna gången. Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Lojsie

Det här har du inte berättat om! Vill jag höra mer om!

2008-08-05 @ 23:13:43
Postat av: Angelica

Ha vad roligt!

Han är också en badkruka....som sin mamma :)

DS: hälsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback