Vargen växer :-)

Hejsan alla! Nu är det dags igen för en uppdatering om Isaacs bravader. I helgen var vi i Västerås och hälsade på några bekanta. Det är 55 mil dit men det fungerade bra. Isaac låg i sin bur och vi hade täckt för alla fönster så han hade skugga hela tiden. Han låg mest och sov och var lika yrvaken var gång vi stannade för att rasta honom. Men han tyckte att det var spännande att lukta in sig på nya områden där han inte varit tidigare. Det är skönt att han inte blir åksjuk eller tycker att det är jobbigt att åka bil, för det lär det bli en hel del av framöver.

Som vanligt tänker jag lägga upp några nya bilder på vargen, så här kommer de. Håll till godo!

image64


Här har lillmatte klätt ut mig till "Stålhuskyn". Men inte kunde jag flyga så jag visade alla mina valptänder i stället. Alltid skrämmer det väl någon :-)

image65

Här kommer husse på mig precis när jag skall norpa åt mig en banan. Attans husse!

image66

Här försöker lillmatte att lära mig att gå uppför en läskig trappa. Inte alls kul!

image67

Här sitter jag och spanar på något. På vad får du se på nästa bild.

image68

Konstiga hundar det här, tänkte jag!

Detta var allt för denna gången. Ha det bra alla!
Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback