Förhoppningsvis är våren här för att stanna nu!

Hejsan alla! Efter kung Bores otrevliga oppdykande har ordningen återställts igen och våren är här för att stanna (hoppas jag). Jag och Isaac har gjort några härliga långpromenader sen sist. Den längsta var på ca. 1.3 mil och tog 2,5 timmar. Jag har skaffat midjesele till mig där jag kopplar Isaacs koppel. Detta för att inte snedbelasta ryggen när vi är ute på våra längre äventyr. Isaac har givetvis också sele på sig för att skona hans rygg m.m. Han växer så det knakar och väger mer än 13 kg. nu.

Jag har tagit ett par bilder på honom som jag tänkte visa nu. Håll till godo!

image55

Här ligger vargen och tuggar på ett grisöra.

image56

Här har han satt tänderna i en stackars gris som skrek av rädsla!

image57

OBS! CENSUR. Sorry Isaac. Bilden bara slank med :-).

Det var allt för denna gången. Vi hörs snart igen.
Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback